De Spaarneschool bestaat 150 jaar

In 1870 is de Spaarneschool gesticht en in schooljaar 2020 hebben we gevierd dat de school 150 jaar bestaat. Al 150 jaar lang vinden vele ouders De Spaarneschool een goede keuze voor hun kind. En dat snappen wij heel goed, want De Spaarneschool is een geweldige school.

Aan het begin van schooljaar 2020 hebben we met het school-brede thema En toen…. stil gestaan bij de geschiedenis van de school en met elkaar ontdekt wat er in 150 jaar zoal veranderd is.

Nu was het de beurt aan de leerlingen

In de week van 17 t/m 21 mei mochten zij hun talenten ontdekken en laten zien. Het thema was Laat je zien! Met behulp van diverse kunstenaars mochten kinderen hun talenten ontdekken en aan het eind van de week is dat in een parade aan ouders en omwonenden gepresenteerd.

Er waren elke dag voor alle kinderen diverse workshops: circus, dans, muziek, straattheater, pretvormers, een rondreizende voorstelling etc. En wat een talenten hebben we in huis!

Benieuwd naar onze school?

Meld je aan voor een rondleiding

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.